Ave Soekov
Õpetajana olen töötanud alates aastast 1998, täiskasvanute koolitajana 16 aastat, esmalt bioloogia- ja keemiaõpetajana, hiljem ka haridustehnoloogina ning e-õppe klasside töö korraldajana. Uudishimuliku ja särasilmse õppijana, e-õppe entusiastina ning täiskasvanute koolitaja kutse (tase 6, alates 2015) omanikuna tean, kuidas täiskasvanud hästi uusi teadmisi omandavad ja pakun ka oma õppijatele innustavat õpikogemust.
Piret Meresma
Õpetajana asusin tööle juba ülikooli ajal, täiskasvanuid olen õpetanud alates aastast 2003. Oman täiskasvanute õpetaja (andragoogi) tase 6 kutsekvalifikatsiooni.
Mulle meeldib õpetada täiskasvanuid, sest enamasti nad tahavad õppida. Täiskasvanu teab, mida ta tahab ja miks ta midagi teeb/peab tegema. Minu jaoks on iga tund võimalus kohtuda ääretult põnevate inimestega ja vahetada teadmisi, sest ka mina õpin.
Õpetajana olen positiivne ja avatud suhtleja ning ootan seda ka oma õppijatelt. Soe ja toetav keskkond muudab õppimise väga meeldivaks tegevuseks. Mulle meeldivad õpilased, kellel on palju küsimusi ning kellega saab ka maailma asju arutada.
Eveli Torma
Olen täiskasvanutele õpetanud eesti keelt emakeelena, eesti keelt võõrkeelena ja kirjandust juba enam kui 25 aastat. Olen töötanud nii munitsipaal- kui erakoolides, nii väikeses maa- kui suures linnakoolis.
Leian, et iga inimene on väärtuslik ja omanäoline isiksus. Suurimaks väljakutseks elus peangi seda, kuidas inimene saaks iseendaks, andes samal ajal ka teistele võimaluse olla nemad ise. Pean suureks privileegiks, et mulle on antud võimalus olla õppijatele saatjaks nende haridusteekonnal. Nüüd on minu elus kätte jõudnud juba ka see aeg, mil mu endised õpilased tulevad mulle erinevates, sageli ootamatutes kohtades ning situatsioonides tere ütlema – ja ka tänama. See teeb alati suurt rõõmu ja kinnitab, et olen olnud õigel teel.
Täiskasvanute õpetamisel on mulle kõige meeldivam see, et me oleme võrdsetel positsioonidel, me oleme õpipartnerid. Inimene on ise otsustanud, et ta õpib, ja minul on rõõm jagada temaga oma teadmisi keelereeglitest, juhendada teda kirjutama häid ja inspireerivaid tekste, suunata teda kirjanduse ja lugemisnaudingu juurde, aidata võõramaalasel hakata end hästi tundma meie eestikeelses keeleruumis. Võimalusi, milles täpselt saan abiks olla, on palju. Iga õppija on ainulaadne isiksus ja igaühel on just temale omased vajadused. Selleks ma koolis olengi, et aidata üles leida need vajadused eesti keeles ja kirjanduses, püstitada koos eesmärgid ja teekond eesmärkideni, juhendada ja abistada õppijat – ja lõpuks koos rõõmustada saavutuste üle.
Tule õppima!
Täida avaldus ja me võtame sinuga ühendust, et täpsustada üle vajalikud andmed (klass, kursused, VÕTA) ning selle põhjal teeme pakkumise lepingu sõlmimiseks.